• Program Lojalnościowy

BOSOSTÓPKOWY PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

“Bose Kroki”

Zbieraj punkty za zakup “bosych” butów
i odbierz rabat na kolejne zamówienie!

 

Drodzy Rodzice,

Wiemy, jak szybko rosną stópki Waszych pociech! Dzieci wyrastają z kolejnej i kolejnej pary butów w mgnieniu oka, a to wiąże się z wydatkami. Pragniemy, byście nadal wybierali zdrowe buty, które dają swobodę i by Wasze pociechy, mimo ekspresowego wzrostu zawszenadal chodziły w lekkim obuwiu. Dlatego, by wWspieraćjąc naturalny rozwój dziecięcych stóp, Bosa Stópka stworzyła dla Was coś specjalnego!

 

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom i częstym zakupom, postanowiliśmy wprowadzić coś, co obniży wydatki na barefootowe obuwie.

Od 6 października sierpnia 2018 roku działa nasz Program Lojalnościowy, dzięki któremu zakup nabycie zdrowych, “bosych” butów jest ułatwionye! :)

 

To proste - wystarczy założyć konto przy składaniu zamówienia, a przy kolejnym skorzystać z zebranych punktów.

 

Więcej o programie poniżej:

 

Jak mogę skorzystać z Programu?

Każda osoba, która założyła konto w naszym SKLEPIE, czyli posiada hasło oraz login (adres e-mail podany podczas rejestracji do Programu), może uczestniczyć w Programie
i zbierać punkty.

 

Obniż wartość zamówionych bucików. Sprawdź, jak działa Przelicznik Punktów!

W naszym Programie każda wydana na buty (lub inne produkty) złotówka to 3 punkty przypisane do Waszego Konta.  50 zebranych punktów to obniżka o 1 zł przy kolejnych zakupach.

 

Jak w praktyce oblicza się zniżkę:

Wydaliście w naszym sklepie 1000 zł -> za to otrzymujecie od Bosej Stópki 3000 punktów, dzięki którym Wasze kolejne zamówienie zostanie obniżone o 60 PLN brutto.

3000 punktów/ 50 = 60,00 zł

Jak wykorzystać zebrane punkty?

Składając kolejne zamówienie po prostu wpisz ile punktów chcesz wykorzystać, a system automatycznie obliczy o ile obniżyła się wartość produktów.

 

Kiedy punkty trafią na moje Konto?

Punkty zostaną uznane na Koncie po 30-stu dniach od daty zamówienia. Dzięki temu unikniemy zamieszania przy wymianach i zwrotach :)

 

Złożyłam/-em zamówienie i kwota do zapłaty jest wyższa od wartości punktów na moim koncie - co wtedy?

W tym wypadku i tak możesz wykorzystać naliczone punkty! Zniżka naliczy się się automatycznie - wartość Twojego zamówienia zostanie pomniejszona o odpowiednią kwotę, a Ty zapłacisz jedynie różnicę, korzystając z wybranego sposobu płatności dostępnego w naszym Sklepie.

 

Pamiętaj, że wartość poszczególnych produktów w zamówienia po obniżce nie może być mniejsza niż 1 PLN brutto. Punktów nie można wykorzystać do opłacenia kwoty należnej za przesyłkę.

 

Udostępniamy również regulamin naszego Programu tutaj: Regulamin Programu Lojalnościowego

 

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas: sklep@bosastopka.pl lub zadzwoń pod numer +48535315019, a wszystko wyjaśnimy, a do tego pomożemy dobrać odpowiednie buty dla Waszych pociech.