• Wymiany i zwroty

Czy można wymienić buciki?

TAK! Naszym klientom dajemy możliwość łatwej wymiany bucików. Trzeba odesłać je do nas na własny koszt, ale już ponowna wysyłka jest po naszej stronie :) Wystarczy postępować zgodnie z formularzem dołaczonym do każdego zamówienia.

Jak dokonać wymiany?

Są dwie możliwości:

  1. złóż nowe zamówienie i opłać je, a poprzednie zwróć - wtedy najszybciej otrzymasz nową parę.
  2. złóż nowe zamówienie i wybierz
    sposób płatności: Płatność przy odbiorze
    sposób dostawy: Wymiana.
    Po otrzymaniu wymienianej pary anulujemy nowe zamówienie, a zarezerwowane buty wyślemy na poprzedni wskazany adres. W ten sposób masz pewność, że kolejna para zostanie zarezerwowana i będzie czekać na wymianę, a nie musisz ponosić dodatkowych kosztów.


Zapakuj buciki w oryginalne opakowanie i wraz z odpowiednio wypełnionym formularzem i paragonem nadaj je do nas. Jak tylko paczka do nas dotrze, wyślemy do Ciebie nową parę bucików.

Czy można zwrócić buciki?

Oczywiście! Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z instrukcją z załączonego do przesyłki formularza.

Jak dokonać zwrotu?

W przypadku zwrotu należy wypełnić otrzymany wraz z przesyłką formularz zwracając uwagę na prawidłowe podanie numeru konta bnakowego. Zapakowane w oryginalne opakowanie buciki wraz z formularzem i paragonem wyślij do nas. Jak tylko paczka dotrze, zwrócimy odpowiednią kwotę na Twoje konto.

Na jaki adres wysłać paczkę?

BOSA STÓPKA AGNIESZKA BERNAS-KNOLL, 
ul. Jasngórska 11/125, 44-100 Gliwice