-
Exchanges & returns
Czy można wymienić produkty?
TAK! Naszym klientom dajemy możliwość łatwej wymiany. Trzeba odesłać je do nas na własny koszt, ale już ponowna wysyłka jest po naszej stronie :) Wystarczy postępować zgodnie z formularzem dołaczonym do każdego zamówienia.
Jak dokonać wymiany?
W przypadku chęci wymiany towaru są dwie możliwości:
- złóż nowe zamówienie i opłać je, a poprzednie zwróć - wtedy najszybciej otrzymasz nową parę.
- złóż nowe zamówienie i wybierz
sposób płatności: Płatność przy odbiorze
sposób dostawy: Wymiana.
Po otrzymaniu wymienianej pary anulujemy nowe zamówienie, a zarezerwowane buty wyślemy na poprzedni wskazany adres. W ten sposób masz pewność, że kolejna para zostanie zarezerwowana i będzie czekać na wymianę.
Czy można dokonać zwrotu?
Oczywiście! Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z instrukcją z załączonego do przesyłki formularza.
Jak dokonać zwrotu?
W przypadku zwrotu należy wypełnić otrzymany wraz z przesyłką formularz. Zapakowane w oryginalne opakowanie buty wraz z formularzem i paragonem wyślij do nas. Jak tylko paczka dotrze, zwrócimy odpowiednią kwotę na Twoje konto.