• Wymiany i Zwroty

Czy można wymienić buciki?

TAK! Naszym klientom dajemy możliwość łatwej wymiany bucików. Trzeba odesłać je do nas na własny koszt, ale już ponowna wysyłka jest po naszej stronie :) Wystarczy postępować zgodnie z formularzem dołaczonym do każdego zamówienia.

Jak dokonać wymiany?

Jeśli istnieje potrzeba wymiany bucików, najlepiej wyślij maila na sklep@bosastopka.pl w tytule wpisując nr zamówienia (możesz go znaleźć w mailu, który wysłaliśmy podczas realizacji zamówienia oraz zapisany ręcznie na formularzu zamówienia). W treści wiadomości określ, na jaki rozmiar/model chcesz wymienić buciki, wtedy zarezerwujemy je dla Ciebie w miarę dostępności.
Zapakuj buciki w oryginalne opakowanie i wraz z odpowiednio wypełnionym formularzem i paragonem nadaj je do nas. Jak tylko paczka do nas dotrze, wyślemy do Ciebie nową parę bucików.

Czy można zwrócić buciki?

Oczywiście! Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z instrukcją z załączonego do przesyłki formularza.

Jak dokonać zwrotu?

W przypadku zwrotu należy wypełnić otrzymany wraz z przesyłką formularz zwracając uwagę na prawidłowe podanie numeru konta bnakowego. Zapakowane w oryginalne opakowanie buciki wraz z formularzem i paragonem wyślij do nas. Jak tylko paczka dotrze, zwrócimy odpowiednią kwotę na Twoje konto.

Na jaki adres wysłać paczkę?

BOSA STÓPKA AGNIESZKA BERNAS-KNOLL, 
ul. Jasngórska 11/125, 44-100 Gliwice