• Wymiany i Zwroty

Czy można wymienić produkty?

TAK! Naszym klientom dajemy możliwość łatwej wymiany. Trzeba odesłać je do nas na własny koszt, ale już ponowna wysyłka jest po naszej stronie :) Wystarczy postępować zgodnie z formularzem dołaczonym do każdego zamówienia.

Jak dokonać wymiany?

W przypadku chęci wymiany towaru są dwie możliwości:

  1. złóż nowe zamówienie i opłać je, a poprzednie zwróć - wtedy najszybciej otrzymasz nową parę.
  2. złóż nowe zamówienie i wybierz
    sposób płatności: Płatność przy odbiorze
    sposób dostawy:  Wymiana.
    Po otrzymaniu wymienianej pary anulujemy nowe zamówienie, a zarezerwowane buty wyślemy na poprzedni wskazany adres. W ten sposób masz pewność, że kolejna para zostanie zarezerwowana i będzie czekać na wymianę.

Czy można dokonać zwrotu?

Oczywiście! Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z instrukcją z załączonego do przesyłki formularza.

Jak dokonać zwrotu?

W przypadku zwrotu należy wypełnić otrzymany wraz z przesyłką formularz. Zapakowane w oryginalne opakowanie buty wraz z formularzem i paragonem wyślij do nas. Jak tylko paczka dotrze, zwrócimy odpowiednią kwotę na Twoje konto.

Na jaki adres wysłać paczkę?

BOSA STÓPKA AGNIESZKA BERNAS-KNOLL, 
ul. Zawiszy Czarnego 22, 44-100 Gliwice