Regulamin programu lojalnościowego
- Niniejszy regulamin (zwany dalej jako "Regulamin Programu Lojalnościowego") określa zasady przystąpienia oraz prawa i obowiązki związane z uczestnictwem w Program Lojalnościowy (dalej "Program"), w tym zasady zbierania Punktów Lojalnościowych (dalej "Punkty") przy dokonywaniu zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego BOSASTOPKA.PL (dalej "Sklep") oraz zasady wykorzystywania Punktów w celu dokonywania zakupów w niższych cenach za pośrednictwem Sklepu.
- Organizatorem i administratorem danych osobowych uczestników Programu oraz właścicielem Sklepu jest firma BOSA STÓPKA AGNIESZKA BERNAS-KNOLL wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności ul. Zygmunta Starego 6b, 44-100 Gliwice i adres do doręczeń: ul. Jaworowa 2/2, 44-100 Gliwice, NIP 6312467082, REGON 146465438, adres poczty elektronicznej: sklep@bosastopka.pl, numer telefonu: 535315019.
- Składając zamówienie na produkty oferowane przez Sklep, Uczestnik Programu (dalej "Uczestnik") oświadcza, że zapoznał się oraz w pełni akceptuje postanowienia Regulaminu Sklepu (dalej "Regulamin Sklepu") i Regulamin Programu Lojalnościowego - dostępnych pod adresem internetowym www.bosastopka.pl, oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Uczestnikami są osoby, które posiadają założone konto w Sklepie (dalej "Konto"), tzn. posiadają hasło i adres e-mail podany przy rejestracji do Programu, umożliwiające zalogowanie się do konta w Sklepie oraz które spełniły warunki określone w niniejszym Regulaminie uprawniające do otrzymania Punktów.
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania w zakresie obowiązków wynikających z uczestnictwa w Programie.
- Z zastrzeżeniem §3 ust. 4, Uczestnik jest uprawniony do otrzymywania Punktów za zakupy dokonywane w Sklepie, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego, pod warunkiem zalogowania się na swoje Konto każdorazowo przy składaniu zamówienia.
- Uczestnik spełniający warunek, o którym mowa w ust. 1, uzyskuje naliczenie Punktów w liczbie wynikającej z Przelicznika Punktów (dalej "Przelicznik Punktów"), który określa, że za każde wydane 1 zł Uczestnik Promocji otrzymuje na swoje Konto Klienta 3 punkty. Aby obniżyć wartość zamówienia o 1 zł klient musi wykorzystać punkty w ilości 40. Oznacza to, że wydając np. 1000 PLN brutto Uczestnik otrzymuje 3000 punktów. 3000 punktów zgromadzonych na Koncie Klienta uprawnia do rabatu kwotowego, w wysokości 75 PLN brutto, zgodnie z Przelicznikiem Punktów. Punkty Uczestnik może wykorzystać w celu obniżenia wartości towarów podczas kolejnego zamówienia, jednak wartość towaru po obniżce nie może być mniejsza niż 1 PLN brutto.
- Punkty są przyznawane do salda widocznego na Koncie po 30 dniach od daty zamówienia, gdy zamówienie otrzyma status "Zakończone". Punkty nie są przyznawane, gdy zamówienie nie zostanie opłacone przez Uczestnika w terminie i w pełnej wysokości łącznie z kosztami dostawy. Warunki realizacji zamówień określa Regulamin Sklepu.
- Saldo Punktów może być również powiększane przez Sklep poprzez uznanie na Koncie kolejnych Punktów zgodnie z zasadami określonymi przez Sklep na stronach internetowych Sklepu, np. w wyniku promocji lub polecenia Sklepu skutkującego złożeniem zamówienia w Sklepie przez podmiot, który nigdy nie korzystał z usług Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia w każdym czasie liczby Punktów uznanych na Koncie (anulowania przyznanych Punktów) o wartość produktów przeliczonych na Punkty zgodnie z Przelicznikiem Punktów i Regulaminem Sklepu, w przypadku, gdy zamówienie zostało anulowane, nieodebrane przez adresata lub zwrócone.
- Sklep ma prawo weryfikować poprawność naliczenia i uznania Konta Punktami. Weryfikując poprawność naliczenia i uznania Konta Punktami, Sklep może korygować Saldo Punktów.
- Saldo punktowe może być mniejsze od zera w przypadku, gdy Uczestnik wykorzystał dostępne Punkty przed tym, jak Sklep skorzystał z prawa, o którym mowa w §3 ust. 5.
- Każdy Uczestnik otrzymuje informację o aktualnym stanie salda punktowego po zalogowaniu na Konto.
- Uczestnik może być informowany o przyznaniu Punktów oraz o saldzie punktowym poprzez korespondencję przekazywaną na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany w formularzu zamówienia lub na Koncie.
- Regulamin Programu wchodzi w życie z dniem 06.10.2018.
- Uprawnionym do wykorzystania Punktów jest wyłącznie Uczestnik.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za posługiwanie się hasłem przez osobę nieuprawnioną, a także podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika.
- Punkty mogą służyć jako rabat kwotowy wyłącznie na towary i nie może on obniżać wartości towarów poniżej 1 PLN brutto.
- W celu wykorzystania Punktów w sposób, o którym mowa w ust. 3, Uczestnik po zalogowaniu się na Konto powinien podczas składania zamówienia w sklepie wybrać właściwy rabat w celu pomniejszenia kwoty zamówienia. Saldo uznanych Punktów na Koncie jest pomniejszane automatycznie o liczbę Punktów, które Uczestnik wykorzystał w sposób, o którym mowa w §4.
- W przypadku zamówienia opiewającego na kwotę wyższą niż wartość posiadanych przez Uczestnika Punktów, pozostałą różnicę należy uregulować innym dostępnym w Sklepie sposobie płatności.
- Saldo Punktów na Koncie jest obliczane poprzez odjęcie sumy Punktów wykorzystanych od sumy Punktów uznanych na Koncie.
- Liczba Punktów wykorzystana jako rabat kwotowy przy zamówieniu nie podlega dalszej modyfikacji i nie może być już zmieniana dla danego zamówienia.
- Punkty nie mogą być wymienione na gotówkę lub jakąkolwiek inną korzyść majątkową lub niemajątkową i nie jest możliwa wypłata równowartości Produktu za Punkty w jakikolwiek sposób.
- Rabaty wymienione za punkty lojalnościowe nie łączą się kodami rabatowymi dostępnymi w ramach odrębnych akcji marketingowych.
- Produkt za Punkty wydawany jest w takiej formie jakby Uczestnik nabył go poza Programem.
- Sklep realizuje zamówienia na Produkty za Punkty w terminie i na warunkach tak jakby Uczestnik nabył go poza Programem, a zatem na zasadach ogólnie obowiązujących w Sklepie, zgodnie z Regulaminem Sklepu.
- Sklep przyjmuje zwroty Produktów kupionych za Punkty - w terminie i na warunkach tak jakby Uczestnik nabył go w Sklepie poza Programem.
- Przyjęcie zwrotu towaru przez Sklep skutkuje naliczeniem Punktów na Konto w ilości wykorzystanej przez Uczestnika na zakup tego zwróconego towaru. Punkty wykorzystane przez Uczestnika są przywracane Uczestnikowi po skutecznym przyjęciu przez Sklep zwrotu zamówionego z Konta danego Klienta towaru.
- Produkty za Punkty przyznawane Uczestnikom podlegają opodatkowaniu na zasadach ogólnych.
- W przypadku, gdy jednorazowa wartość Produktu za Punkty przewyższa kwotę zwolnioną z opodatkowania, Sklep może uzależnić wydanie tego produktu od wpłaty kwoty należnego podatku przez Uczestnika lub przyznać dodatkową nagrodę pieniężną w kwocie pokrywającej zobowiązanie podatkowe.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu Lojalnościowego, z wyłączeniem reklamacji dotyczących sprzedaży towarów handlowych i usług Sklepu, powinny być sporządzane w formie pisemnej na papierze lub w formie elektronicznej i zgłaszane Sklepowi niezwłocznie po zaistnieniu podstaw do złożenia takiej reklamacji.
- Sklep dokonuje rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia Sklepowi.
- Sklep przetwarza dane osobowe Uczestników w zakresie i w sposób, o którym mowa w Regulaminie Sklepu.
- Wyrażenie zgody przez Uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych jest niezbędne do Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Regulamin jest dostępny dla każdego Uczestnika.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego w każdym czasie, bez konieczności zakańczania Programu. Zaktualizowany Regulamin Programu Lojalnościowego zostanie opublikowany w Sklepie i wchodzi w życie w dniu jego ogłoszenia.
- Z zastrzeżeniem postanowień Regulamin Programu Lojalnościowego, jego zmiana nie narusza praw nabytych Uczestników.
- Czas trwania Programu jest nieoznaczony.
- Sklep może zakończyć Program w każdym czasie, po uprzednim umieszczeniu ogłoszenia w Sklepie, wskazując jednocześnie termin zakończenia Programu.
- Uczestnik w przypadku ogłoszonego terminu zakończenia Programu będzie upoważniony do wykorzystania zgromadzonych Punktów w terminie 30 dni od daty ogłoszenia. Po upływie tego terminu Punkty tracą ważność i nie uprawniają do ich jakiegokolwiek wykorzystania, zgodnie z postanowieniami §4 ust. 8.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego mają zastosowanie przepisy Regulaminu Sklepu i Kodeksu Cywilnego.
- Punkty są naliczane i uznawane dla zamówień złożonych w Sklepie po dniu 7 sierpnia 2016 roku.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 6 października 2018 roku.